![](https://www.mashrokit.co.il/wp-content/uploads/2021/10/לידים-1024x726.jpg)
![רוני ארזי](https://www.mashrokit.co.il/wp-content/uploads/2019/09/רוני2-150x150.jpg)
מה זה לעזאזל לידים?
אז בואו נעשה רגע ניסיון להסביר את אחד המונחים הבסיסיים ביותר בעולם השיווק והפרסום: לידים.
אז בואו נעשה רגע ניסיון להסביר את אחד המונחים הבסיסיים ביותר בעולם השיווק והפרסום: לידים.
אז מה יותר טוב מאשר לדעת איזה סוג תמונה כדאי להעלות, ובאילו מילים כדאי להשתמש כדי למשוך יותר תשומת לב של הגולשים למודעות שלכם, מתוך למידה חכמה של אלפי מודעות שפורסמו לקהל הישראלי?
חלק מקוראי הניוזלטר הזה מנהלים דפי פייסבוק רשמיים אישיים בעצמם או באמצעות סוכנות דיגיטל, חלק מנהלים דפים עבור הארגון שבו הם עובדים וחלק מנהלים עבור לקוחות (וחלק סתם סקרנים ?).
הנה שלוש שאלות שכדאי לשאול על מנת לוודא שאנחנו מבצעים את עבודת ניהול הדף כראוי.
כדי לדעת איך להגדיל את כמות הלייקים על הפוסטים שלכם, אתם קודם כל צריכים להבין מה עובד לכם טוב. מה מביא תוצאות.
כששואלים את אפל מדוע היא ביצעה את השינוי, התשובה שלה היא שהיא רוצה יותר שקיפות ושליטה של לקוחותיה במידע שלהם. אבל תרשו לי לא לקבל את התשובה הזו כפי שהיא.
יש קמפיינים שלוקח חודשים להרים אותם. ישיבות אסטרטגיה רבות וארוכות, הפקות צילום מורכבות וסיבות נוספות יכולות לעכב את יצירת הקמפיין. אבל האמת היא שקמפיין פשוט יכול לעלות לאוויר בתוך שעה-שעתיים. אם האסטרטגיה ברורה, קהל היעד מדויק והתשתיות מוכנות, כל מה שצריך זו הקמה של קמפיין במערכת הפרסום של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק ואחרי אישור מצד הפלטפורמה שהקמפיין תקין – הוא יהיה באוויר.
בשנה האחרונה יותר ויותר חברות ישראליות מפרסמות באפליקציית TikTok, ובמקביל יותר ויותר צעירים ישראלים נכנסים ל-TikTok ומשתמשים באפליקציה. גם משפיענים רבים כדוגמת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט, אנשי תרבות מובילים ומשפיעניות ביוטי בוחרים בפלטפורמה הזו.
RTM או Real Time Marketing ובעברית: שיווק בזמן אמת, הוא אחד הביטויים החמים של השנים האחרונות בעולם הפרסום והשיווק. גם חיפושי גוגל על הביטוי יעידו שהעניין הגובר בשיווק מהסוג הזה רק הולך וגובר.
מצד אחד, כל מפרסם מרגיש שהוא חייב להיות נוכח בכל מקום אפשרי, כי אם הוא לא יהיה שם המתחרים שלו יהיו שם. אולי הוא מפספס הזדמנות, אולי הוא מפסיד כסף. מצד שני לתחזק 20 צינורות פרסום דיגיטלי זה הרבה זמן, אנרגיה וגם כסף. אז מה עושים?
אחד השינויים הבולטים שהתרחשו בקורונה, ושבו ארצה להתמקד הפעם הוא השאלה שרבים מהארגונים והחברות נתקלו בה במהלך השנה וחצי האחרונות: נגיד שאני בעל עסק ויש לי סחורה מצומצמת וזמני אספקה איטיים יותר, האם לציין זאת באתר האינטרנט שלי או לא?