רוני ארזי

כמה זמן לוקח לי להרים קמפיין בפייסבוק?

יש קמפיינים שלוקח חודשים להרים אותם. ישיבות אסטרטגיה רבות וארוכות, הפקות צילום מורכבות וסיבות נוספות יכולות לעכב את יצירת הקמפיין. אבל האמת היא שקמפיין פשוט יכול לעלות לאוויר בתוך שעה-שעתיים. אם האסטרטגיה ברורה, קהל היעד מדויק והתשתיות מוכנות, כל מה שצריך זו הקמה של קמפיין במערכת הפרסום של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק ואחרי אישור מצד הפלטפורמה שהקמפיין תקין – הוא יהיה באוויר.


קרא עוד »
רוני ארזי

האם הגיע הזמן שלכם להתחיל לפרסם בטיקטוק?

בשנה האחרונה יותר ויותר חברות ישראליות מפרסמות באפליקציית TikTok, ובמקביל יותר ויותר צעירים ישראלים נכנסים ל-TikTok ומשתמשים באפליקציה. גם משפיענים רבים כדוגמת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט, אנשי תרבות מובילים ומשפיעניות ביוטי בוחרים בפלטפורמה הזו.

קרא עוד »
רוני ארזי

מה זה RTM ואיך עושים את זה?

RTM או Real Time Marketing ובעברית: שיווק בזמן אמת, הוא אחד הביטויים החמים של השנים האחרונות בעולם הפרסום והשיווק. גם חיפושי גוגל על הביטוי יעידו שהעניין הגובר בשיווק מהסוג הזה רק הולך וגובר.

קרא עוד »
רוני ארזי

האתגר מספר אחת של הפרסום באינטרנט

מצד אחד, כל מפרסם מרגיש שהוא חייב להיות נוכח בכל מקום אפשרי, כי אם הוא לא יהיה שם המתחרים שלו יהיו שם. אולי הוא מפספס הזדמנות, אולי הוא מפסיד כסף. מצד שני לתחזק 20 צינורות פרסום דיגיטלי זה הרבה זמן, אנרגיה וגם כסף. אז מה עושים?

קרא עוד »
רוני ארזי

מה למדתי על פרסום בארבעה ימים בלונדון?

אחד השינויים הבולטים שהתרחשו בקורונה, ושבו ארצה להתמקד הפעם הוא השאלה שרבים מהארגונים והחברות נתקלו בה במהלך השנה וחצי האחרונות: נגיד שאני בעל עסק ויש לי סחורה מצומצמת וזמני אספקה איטיים יותר, האם לציין זאת באתר האינטרנט שלי או לא?

קרא עוד »
רוני ארזי

3 שאלות נפוצות על פרסום בדיגיטל (ותשובות ממש קצרות בלי בלבול מוח)

בשבועות האחרונים אני מקבל מדי יום שיחות טלפון עם בקשה לפגישת ייעוץ. אז כדי לחסוך לחלק מכם קצת זמן וכסף, ריכזתי כאן כמה שאלות שחוזרות על עצמן, ואולי יעשו לכם קצת סדר בראש בנושאים כמו תקציב, סדרי עדיפויות, ערוצים רלוונטים ועוד… תהנו!

קרא עוד »
אדם מצביע על עצמו
רוני ארזי

משרוקית מציגה: AniPo

משרד הפרסום משרוקית דיגיטל מכריז היום על מוצר חדש וייחודי המשלב את הקידמה הטכנולוגית של WhatsApp עם טכנולוגיות מתקדמות נוספות, באופן שישדרג את חוויית ההשתתפות באירועים מרובי משתתפים מסוגים שונים.

קרא עוד »