האמת מאחורי מדיניות השקיפות החדשה של אפל
כששואלים את אפל מדוע היא ביצעה את השינוי, התשובה שלה היא שהיא רוצה יותר שקיפות ושליטה של לקוחותיה במידע שלהם. אבל תרשו לי לא לקבל את התשובה הזו כפי שהיא.
כששואלים את אפל מדוע היא ביצעה את השינוי, התשובה שלה היא שהיא רוצה יותר שקיפות ושליטה של לקוחותיה במידע שלהם. אבל תרשו לי לא לקבל את התשובה הזו כפי שהיא.
יש קמפיינים שלוקח חודשים להרים אותם. ישיבות אסטרטגיה רבות וארוכות, הפקות צילום מורכבות וסיבות נוספות יכולות לעכב את יצירת הקמפיין. אבל האמת היא שקמפיין פשוט יכול לעלות לאוויר בתוך שעה-שעתיים. אם האסטרטגיה ברורה, קהל היעד מדויק והתשתיות מוכנות, כל מה שצריך זו הקמה של קמפיין במערכת הפרסום של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק ואחרי אישור מצד הפלטפורמה שהקמפיין תקין – הוא יהיה באוויר.
בשנה האחרונה יותר ויותר חברות ישראליות מפרסמות באפליקציית TikTok, ובמקביל יותר ויותר צעירים ישראלים נכנסים ל-TikTok ומשתמשים באפליקציה. גם משפיענים רבים כדוגמת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט, אנשי תרבות מובילים ומשפיעניות ביוטי בוחרים בפלטפורמה הזו.
RTM או Real Time Marketing ובעברית: שיווק בזמן אמת, הוא אחד הביטויים החמים של השנים האחרונות בעולם הפרסום והשיווק. גם חיפושי גוגל על הביטוי יעידו שהעניין הגובר בשיווק מהסוג הזה רק הולך וגובר.
מצד אחד, כל מפרסם מרגיש שהוא חייב להיות נוכח בכל מקום אפשרי, כי אם הוא לא יהיה שם המתחרים שלו יהיו שם. אולי הוא מפספס הזדמנות, אולי הוא מפסיד כסף. מצד שני לתחזק 20 צינורות פרסום דיגיטלי זה הרבה זמן, אנרגיה וגם כסף. אז מה עושים?
אחד השינויים הבולטים שהתרחשו בקורונה, ושבו ארצה להתמקד הפעם הוא השאלה שרבים מהארגונים והחברות נתקלו בה במהלך השנה וחצי האחרונות: נגיד שאני בעל עסק ויש לי סחורה מצומצמת וזמני אספקה איטיים יותר, האם לציין זאת באתר האינטרנט שלי או לא?
בשבועות האחרונים אני מקבל מדי יום שיחות טלפון עם בקשה לפגישת ייעוץ. אז כדי לחסוך לחלק מכם קצת זמן וכסף, ריכזתי כאן כמה שאלות שחוזרות על עצמן, ואולי יעשו לכם קצת סדר בראש בנושאים כמו תקציב, סדרי עדיפויות, ערוצים רלוונטים ועוד… תהנו!
במה להשקיע את הזמן והכסף? שיפור משמעותי של תשתיות הדיגיטל או הגדלת כמות המבקרים באמצעות קידום ממומן או אורגני? רוני ארזי מנכ"ל משרוקית משיב
מומחה הדיגיטל רוני ארזי יכיר לכם את Google Trends ובעברית "גוגל מגמות". הכלי הסודי של גוגל שיספר לכם מה כולם מחפשים בגוגל ומתי
משרד הפרסום משרוקית דיגיטל מכריז היום על מוצר חדש וייחודי המשלב את הקידמה הטכנולוגית של WhatsApp עם טכנולוגיות מתקדמות נוספות, באופן שישדרג את חוויית ההשתתפות באירועים מרובי משתתפים מסוגים שונים.