השריקה היומית ? עם רוני ארזי – למה אתם חייבים להגדיר נכון את מטרת הקמפיין שלכם בפייסבוק
?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 7 – למה אתם חייבים
?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 7 – למה אתם חייבים
?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 6 – מחקר מיוחד של
?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 5 – עדכון באפשרויות הטרגוט
?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 4 – כמה כסף צריך
?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 3 – למה אתם חייבים
?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 2 – איך האלגוריתם של
?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 1 – חוויית הדפים החדשים
מחקר עדכני ומעניין פייסבוק (מטא, נו שיהיה) פרסמה מחקר עומק שהיא עשתה, כולל ניתוח 600 אלף נושאי שיחה בפייסבוק ואינסטגרם, ניתוח התנהגות של 3.5 מיליארד
מטרת העל היא להניע גולשים לפעולה. אם בקמפיין מכירות המטרה היא מכירות, בסושיאל המטרה היא א' מעורבות ו-ב' להופיע בשיחת סלון, קורידור או שירותים –
את הטעות הזו אני רואה שוב ושוב בקמפיינים קטנים וגדולים, בקידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, והיא נובעת מחוסר ההבנה של מי שמבצע את הקידום הממומן, את המערכת ושיטת העבודה שלה.