השריקה היומית ? עם רוני ארזי – הדבר החשוב ביותר בעבודת הדיגיטל שלכם

?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 10 – הדבר החשוב ביותר בעבודת הדיגיטל שלכם

היום נדבר על הדבר הכי קשה בתחום הדיגיטל, ואולי בחיים בכלל, וזו ההתמדה.

אנחנו נמצאים בדור שבו אוהבים לגלוש מפה לשם, משם לפה, לעבור, לזפזפ מערוץ לערוץ לעבור מפלטפורמה לפלטפורמה, לקפוץ בין החתונות ולרקוד על כולן. האמת היא שהדבר הקשה ביותר, זו באמת ההתמדה. אני מקליט עכשיו את הפרק העשירי של הפודקאסט הזה, ומאד קשה לי להתמיד בזה, לחשוב על הרעיונות לפודקאסטים ולבוא מוכן. ובכל זאת אני חושב שהתרומה שהפודקאסט הזה יכול לתרום להרבה אנשים שאספתי בדרך כאנשים שעוקבים אחרי הפייסבוק שלי, אנשים שפגשו אותי בקריירה המקצועית בכל מיני זוויות, תהיה משמעותית.

אני מאמין שההתמדה היא דבר חשוב ביותר והוא הדבר הקשה ביותר. כי להתחיל משהו זה קל, לקנות את הציוד לפודקאסט זה הכי קל בעולם, נכנסים לחנות בוחרים ציוד לוקחים אותו הביתה. הרעיון הוא שאתם תקנו את הציוד הזה כדי לעשות אִתו משהו. הדבר הזה נכון לא רק לפודקאסט, אלא לכל דבר שאנחנו עושים, ובדיגיטל שבעתיים. כי בדיגיטל צריך לבנות את עצמנו לאט ועם הרבה תעוזה והרבה התמדה. אנחנו יכולים להעלות פוסט ולא נקבל עליו לייקים, ועוד אחד ולא נקבל עליו לייקים ועוד 50 ולא נקבל עליהם לייקים, ולא נרגיש שהם מפצחים משהו. אבל האמת היא שאם אנחנו נמשיך להעלות תוכן ונמשיך לפעול בצורה מקצועית, נדבר עם אנשים מחוץ לדף שלנו, נביא אותם אלינו ונמגנט אותם לתוכן שלנו, סביר להניח שבזמן לא ארוך אבל גם לא קצר נצליח להגיע לכמות גדולה של אנשים שאוהבים את התוכן שלנו וגם מראים לנו חזרה אהבה.

אני ממש מציע לכם, לא משנה מה אתם עושים בדיגיטל, לא משנה איזה פלטפורמה בחרתם בה – תתמידו. להתמיד, זה אומר קחו על עצמכם משהו מראש ותעמדו בו. אל תלכו מיד לחמישה פוסטים ביום. אל תלכו מיד בהתחלה גם לפייסבוק, גם לאינטסגרם, גם לטיקטוק וגם לטוויטר. תלכו לפלטפורמה אחת, פעמיים בשבוע, זה המינימום הנדרש כדי להשאיר איזשהו חותם דיגיטלי שאתו תוכלו לעבוד. אני ממש מפציר בכם, קחו על עצמכם משהו שאתם יודעים שאתם מסוגלים לעמוד בו ותעצמו עיניים. אל תסתכלו על התוצאות. פשוט תמשיכו לדהור קדימה ואתם תראו שההתמדה הזאת תשתלם לכם, כי אתם תלמדו ממנה מה עובד יותר ומה עובד פחות. אתם תלמדו ממנה מי החברים הכי טובים שלכם, שרוצים לעקוב אחריכם ולקבל את כל המידע, ומי מדי פעם מגיע לביקור. מי הקהל שלכם, מי מגיב לכם הכי הרבה, מה סוג התוכן שעובד לכם הכי טוב והכי חשוב – את מי תוכלו לתרגם אחר כך ללקוחות משלמים. אז תתמידו ותצליחו. להתראות בשריקה הבאה.

רוני ארזי

רוני ארזי

מנכ״ל ומייסד משרוקית

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לניוזלטר של משרוקית ונעדכן אתכם על הפוסט הבא!