עמותות ועסקים מקומיים? בואו לשרוק

לרגל המצב חברת הפרסום משרוקית משיקה מסלול חדש: "התקהלות"

בזמן שבחוץ המדינה אוסרת על התקהלות כדי לשמור על בריאות הציבור, הדיגיטל הופך לזירת ההתקהלות הטובה ביותר לכל עמותה, ארגון ועסק. לרגל המצב, צוות המומחים של משרוקית מציע לכם, עמותות ועסקים מקומיים, את חבילת "התקהלות" – חבילה חד-פעמית שתאפשר לכם לפנות באופן מדויק לקהל הלקוחות המתגורר בקרבת העסק שלכם.

משרוקית היא משרד פרסום דיגיטלי בן 8 שנים, המנהל את פעילות הרשת של גופים בינוניים וגדולים במשק הישראלי, בהם הרכבת הקלה בירושלים, רשויות מקומיות, חברות נדל"ן, מיזמי תיירות, עמותות ויוזמות בינלאומיות.

מייסדי החברה, מיכל ורוני ארזי, החליטו להעמיד לרשותכם עזרה ראשונה לתקופה הקרובה, באמצעות צוות מקצועני משרוקית בתחום האסטרטגיה, התוכן, העיצוב והקידום הממומן, וליהנות מעבודה יצירתית, מסורה ומעוררת ביטחון, בעולם הדיגיטלי הסוער.

אז מה כוללת החבילה?

# דף נחיתה במערכת WIX

דף הנחיתה יאפשר לגולשים שמתעניינים בשירותים שלכם להשאיר פרטים, והוא "יצבע" את כל מי שיבקר בו, כדי שנוכל להציג לו עוד הצעות מכם, אם במקרה הוא עדיין לא השאיר פרטים.

# דף פייסבוק

אם אין לכם עדיין דף פייסבוק, נקים לכם אותו. אם יש לכם דף, נשדרג לכם אותו. נעצב תמונת קאבר ותמונת פרופיל, נכניס מידע רלוונטי כדי שמי שמבקר בדף ירגיש בנוח לפנות אליכם במהרה.

# חשבון מודעות בפייסבוק

חשבון זה יאפשר לנו להציג גם בפייסבוק וגם באינסטגרם מודעות ממומנות לקהלי היעד הכי רלוונטים לכם, בסביבה הגיאוגרפית הנכונה ביותר עבורכם.

#חשבון מודעות בגוגל

בעזרת חשבון זה, נוכל להציג מודעת טקסט קצרה לכל מי שיחפש בגוגל אחד מ-10 ביטויים שעליהם "נתלבש" עם המודעות. מי יחליט מהם הביטויים הכי טובים? אתם ואנחנו, יחד.

# מסרים וקריאייטיב

נגבש את המסרים המדויקים ביותר שישווקו את השירות שלכם בדרך הנכונה ביותר לקהל היעד. נבין מהו הכאב או הצורך שאתם עונים לו עליו, ונתרגם זאת לשפה קריאייטיבית המשלבת את המילים והגרפיקה הנכונות ביותר להנעת הגולש להשארת פרטים.

העבודה הזו תיקח לנו בין שבוע לשבועיים, לכל היותר.

לאחר שנסיים את שלב הקמת התשתיות, נוכל להתקדם אל הקמפיין עצמו. מה כולל הקמפיין?

#מודעות חדשות בכל שבוע

בשלב הקמפיין נכתוב לכם בכל שבוע מודעת פייסבוק, מודעת אינסטגרם, מודעת סטוריז ומודעת גוגל חיפוש. 4 המודעות ידברו את אותו המסר, כדי לייצר רציפות, אך יעוצבו וייכתבו מעט שונה, על מנת לדבר את השפה הנכונה של כל אחד מהערוצים שהזכרנו. המודעות יאושרו מולכם, ותוכלו לשלוח לנו תיקונים בסבב אחד מרוכז.

תפקידן של המודעות הללו יהיה לגרום לגולש קודם כל לעצור ולקרוא, ולאחר מכן להקליק על מנת להיכנס לדף הנחיתה שבנינו לכם. אם נצליח לגרום לגולש גם להבין עד כמה ההצעה שלכם רלוונטית עבורו, הוא ישאיר את הפרטים שלו, ויאפשר לכם לקחת את זה משם.

#טרגוט מחדש

כמובן שכל גולש שיבקר בדף הנחיתה "ייצבע" ויקבל את המודעה שלנו פעם נוספת. לפעמים לוקח לגולשים כמה וכמה פעמים של התקלות במודעה, לפני שהם מחליטים להתקדם ולהשאיר פרטים.

#אופטימיזציה

מדי שבוע, אנשי ה-PPC שלנו יעיפו מבט על הקמפיין ויוודאו שהוא מגיע לאנשים הנכונים, בזמן הנכון ובתדירות הנכונה כדי לייצר תוצאות טובות ומשתפרות.

#דיווח שבועי

מדי שבוע, מנהל הלקוחות שלנו ירים אליכם טלפון, בשעה הנוחה לכם, כדי לספר לכם מה עשה הקמפיין בשבוע האחרון, וגם ישלח לכם דו"ח עם נתונים שיסכמו את תוצאות הקמפיין.

#לידים

את הפרטים של המתעניינים נרכז לכם בצורה מסודרת ונוחה בטופס גוגל, כדי שתוכלו לחזור אל הפונים, לסמן את מי שהחליט להתקדם, או לספר לנו על פונים שלא התקדמו כדי שנוכל להמשיך וללמוד מה עובד טוב יותר, ומה יביא הצלחה גדולה יותר.

כמה יעלה כל זה?

כשהחלטנו לפנות אליכם, עמותות ועסקים קטנים, ולהציע לכם להצטרף לקהל לקוחותינו, אנחנו מודים שזו הייתה החלטה לא פשוטה. אנחנו לא רגילים לעבוד עם גופים קטנים בתקציב נמוך. אבל בתקופה כזו, אי אפשר להישאר אדישים. לכל אדם ולכל ארגון יש תפקיד בשעה כזו.

התפקיד שלקחנו על עצמנו הוא לעזור לכם לעשות צעדים ראשונים ואיכותיים בדיגיטל. למען האמת, אנחנו לא באמת יודעים אם המהלך הזה יניב עבורנו את כיסוי ההוצאות על שעות הפעילות של העובדים, ולכן מדובר בסוג של סיכון מחושב שאנחנו לוקחים. מצד אחד סיכון. מצד שני מחושב.

המחיר עבור שלב התשתיות, עם כל המרכיבים שציינו לעיל, יהיה אך ורק 1,170 ₪ + מע"מ. מדובר בתשלום חד פעמי.

על העבודה השבועית שלנו אנחנו נגבה 720 ₪ + מע"מ לשבוע או חלק ממנו. למה מחיר לשבוע ולא לחודש? כי אתם וגם אנחנו לא יודעים האם המשבר הזה ייגמר מהר או לאט, וגם לא יודעים במצב הנוכחי האם תהיה היענות למודעות שנפרסם עבורכם. ולכן אנחנו משאירים עבורכם את הדלת פתוחה. תוכלו לעצור לחלוטין את הפעילות בהתראה של שבוע בלבד.

ועכשיו לתקציב החשוב ביותר, זה שאיננו בשליטתנו: תקציב המדיה. זה למעשה הדלק של הקמפיין. התקציב שמשולם ישירות לפייסבוק ולגוגל, עבור החשיפה הממומנת שנקבל שם. תקציב המדיה המינימלי שנוכל לעבוד איתו עומד על 1,000 ₪ + מע"מ בשבוע.

עבור כל פנייה שנצליח להביא ישירות מהקמפיין, נגבה 30 ₪ בונוס. כך אנחנו מוודאים שאם הקמפיין מביא לכם הצלחה, נוכל להיות שותפים בה ולשמוח בשמחתכם. אך אם הקמפיין אינו מצליח, לא תיאלצו להוציא מעבר לתקציב המינימום הנדרש לכיסוי העבודה.

כמה פניות תוכלו להשיג בתקציב הזה?

יש קמפיינים שמצליחים להביא פניות במחיר של 10-20 ₪ לליד, אך ברוב התחומים פנייה של לקוח פוטנציאלי תעלה 50, 100 ואפילו 200 ₪. התוצאות תלויות במספר רב של גורמים כמו היקף קהל היעד הרלוונטי לקמפיין, מספר המתחרים שלכם על תשומת לבו של קהל היעד, איכות ודיוק המודעות, וכמובן "מזג האוויר" הציבורי. זו תקופה קשה, ובתקופות קשות אנשים שומרים את הנכסים שלהם ואת הכסף שלהם קרוב קרוב. בכל אופן, הנחת העבודה שלנו היא שליד יעלה 100 ₪ בממוצע, כך שאם תשקיעו 1000 ₪ בשבוע, אפשר לקוות שהם יניבו 10 פניות בממוצע לשבוע.

למי קמפיין כזה יכול להתאים?

האמת היא שכל עמותה, ארגון או עסק קטנים יכולים ליהנות מקמפיין שכזה.

לדעתנו, הוא בעיקר יתאים למאמני כושר, מורים פרטיים, שליחויות פרטיות, חברות ניקיון קטנות, קוסמטיקאיות, נותני שירות ויועצים שיכולים לתת את המוצר או השירות שלהם בבית הלקוח.

האם יש מידע נוסף שעליכם לדעת?

רק שלושה דברים פשוטים:

הראשון – התשלום עבור העבודה יתבצע מראש. על מנת שנוכל לשמור על מחירים נמוכים, עלינו לוודא שאיננו "מבזבזים" שעות עבודה על גביה, או על לקוחות שאינם משלמים בזמן.

השני – איננו יכולים להתחייב שנישאר עם המחירים שהצענו כאן לאורך זמן. אנחנו מקווים שכן, אבל לא יכולים להבטיח. כמובן שנודיע לפחות שבוע מראש אם נחליט לעצור את המהלך.

השלישי – ההצעה כתובה בצורה מאוד מפורטת, על מנת לייצר בהירות מלאה סביב מה שאנחנו מתכוונים לתת במסגרת החבילה. מה שלא פירטנו לעיל, לא קיים בחבילה. למשל: כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, הפקת סרטונים, עיצוב מוצרי דפוס, סבבי תיקונים נוספים וכל דבר שלא פורט לעיל. אם תרצו לקבל מאיתנו שירותים נוספים, זה יהיה במחירי משרוקית הרגילים.

אוקי, ואיפה האותיות הקטנות?

אין 🙂 פשוט תשלחו לנו דוא"ל לכתובת yes@mashrokit.co.il או התקשרו להילה 052-244-1442

רוני ארזי

רוני ארזי

מנכ״ל ומייסד משרוקית

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לניוזלטר של משרוקית ונעדכן אתכם על הפוסט הבא!