4 טעויות נפוצות בעיצוב לסושיאל

רגע לפני שאתם מעלים את העיצוב למודעה, מיכל מנהלת הסטודיו שלנו הכינה עבורכם כמה טיפים חשובים שממש כדאי שתקראו:

#1 עומס בעיניים

אחת הטעויות הנפוצות בעיצוב לסושיאל היא דחיסת יותר מידי פרטים לתוך המודעה.
אין צורך! כל המוסיף – גורע. ככל שתוסיפו ותעמיסו, תאבדו את הקשב. שהוא המשאב היקר ביותר בפיד. זכרו: מודעה אינה לוח מודעות, צריך לזקק את המסר. וגם את הנראות.

#2 חוסר התאמה

יש לכם שלל חומרים פרסומיים: כרטיסי ביקור, פלאיירים, פולדרים ועוד…
אבל – גרפיקה של פלאייר לא עובדת בסושיאל. זהו לא הפורמט.
צריך לעשות התאמה, גם מבחינת פרופורציה (בסושיאל יש גדלים מסויימים) וגם מבחינת ניראות. יש לתרגם אותה לשפת הסושיאל, שהיא שפה לכל דבר ועניין.

#3 חוסר אחידות

על מנת שהלקוח יזהה אותי לכל אורך הדרך ולא יחשוב שמדובר במפרסם אחר בכל פעם, צריך שכל המוצרים ידברו באותה השפה (מבחינת צבעוניות, פונטים וכו').
השקיעו בשפה גרפית שתלווה אתכם בשלל המוצרים שלכם – גם בפרינט וגם בסושיאל.

#4 זה נראה לא אמיתי

נכון, משפחה שבדית היא מאוד פוטוגנית, אבל… שימוש בתמונות סטוק מוגזמות עם נראות פלסטית ו/או לא ישראלית יצרמו לצופים ולא יאפשרו להם להזהות עם המוצר ו/או עם התוכן.
השקיעו בצילומים אותנטיים, או חפשו תמונות עם ניראות משכנעת.

#5 רגע – אז… איך אני עושה נכון?

לא מעמיסים, מקפידים על התאמות בין הפורמטים, שומרים על אחידות בפרסומים השונים וכמו בכל דבר – משקיעים באותנטיות ומנצחים.

____________________________

רוני ארזי

רוני ארזי

מנכ״ל ומייסד משרוקית

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לניוזלטר של משרוקית ונעדכן אתכם על הפוסט הבא!

עוד באותו עניין

הטעות הכי נפוצה בקידום ממומן בפייסבוק

את הטעות הזו אני רואה שוב ושוב בקמפיינים קטנים וגדולים, בקידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, והיא נובעת מחוסר ההבנה של מי שמבצע את הקידום הממומן, את המערכת ושיטת העבודה שלה.

כך תניעו גולשים למעורבות

איך בודקים מעורבות? אחד הכלים שפייסבוק נותנת למנהלי דף מאפשר להשוות את ביצועי המעורבות (בעמודה הימנית) של הדף אל מול דפים אחרים. מעורבות היא כל פעולה שגולש עשה לפוסטים בדף – לייק, שיתוף, תגובה, צפייה בסרטון ועוד.

איך טרגוט מדויק מדי יכול להרוג קמפיינים

אחת היכולות המרשימות של עולם הדיגיטל לעומת הפרסום המסורתי, היא יכולת הפרסום המדויק – הטרגוט – לקהלי יעד מאוד ספציפיים. כאשר מפרסמים בעיתון, אי אפשר להחליט מי מבין קוראי העיתון יראה את המודעה שלנו ומי לא. לעומת זאת בפייסבוק, בטוויטר, ביוטיוב ובכלי פרסום דיגיטליים נוספים אפשר לספר למערכת הפרסום מיהו קהל היעד שלנו והמערכת תעשה מאמץ להציג את המודעות שלנו דווקא לקהל היעד שבחרנו.