משרוקית מציגה: AniPo

משרד הפרסום משרוקית דיגיטל מכריז היום על מוצר חדש וייחודי המשלב את הקידמה הטכנולוגית של WhatsApp עם טכנולוגיות מתקדמות נוספות, באופן שישדרג את חוויית ההשתתפות באירועים מרובי משתתפים מסוגים שונים.

הכירו את AniPo!

בוט וואטסאפ שמשדרג את חוויית שיתוף התמונות בכל סוגי האירועים

בעבר, לבעל האירוע הייתה שליטה מלאה בתמונות שמצולמות באירוע שלו. הוא בחר את הטובות ביותר, והפיץ אותן למצולמים. היום כל משתתף הוא צלם בפני עצמו, ובעל האירוע לא יראה את רוב התמונות שצולמו. הוא זקוק למערכת שתרכז עבורו את כל התמונות שצולמו באירוע שלו, ותטביע חותם ייחודי של האירוע עצמו על גבי התמונות, כדי שלוגו האירוע עצמו יוטמע בתמונות וייזכר לעד.

גם עבורנו כמשתתפי האירוע יש היום בעיה – בעבר, בעל האירוע היה מזהה תמונות יפות שלנו כמשתתפים ושולח לנו אותן. היום כל משתתף הוא צלם בפני עצמו, ורוב התמונות שבהן אנחנו מופיעים לא יגיעו אלינו בכלל. אנחנו זקוקים למערכת שתרכז את כל התמונות ותשלח לנו רק את אלה שאנחנו מופיעים בהן.

כיצד AniPo! עושה זאת?

באמצעות שימוש במספר טכנולוגיות מתקדמות, AniPo מאפשרת לכל משתתף באירוע לשגר את התמונות שלו אל מספר וואטסאפ, וכך כל תמונה מקבלת את המיתוג המיוחד של האירוע שבעל האירוע קבע מראש. כמו כן, האורחים מתבקשים להזדהות מול מספר הוואטסאפ, וכך המערכת יודעת לשלוח להם בזמן אמת כל תמונה שעולה למערכת שבה הם מופיעים. כך בעל האירוע מרכז אצלו את כל התמונות המצולמות באירוע, מפיץ את התמונות רק למי שמופיע בהן, ודואג להשאיר חותם גרפי של האירוע על גבי כל התמונות.

נשמע מעניין?

יוצאים לדרך ממש בקרוב

רוני ארזי

רוני ארזי

מנכ״ל ומייסד משרוקית

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לניוזלטר של משרוקית ונעדכן אתכם על הפוסט הבא!