השריקה היומית ? עם רוני ארזי – למה אתם חייבים לפתוח טיקטוק כבר היום

?פודקאסט השריקה היומית עם רוני ארזי – פרקים קצרים למנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל שרוצים להתמקצע בעולם הפרסום והדיגיטל – פרק 3 – למה אתם חייבים לפתוח טיקטוק כבר היום

טיקטוק

הרשת החברתית שסוחפת את העולם והצומחת ביותר. הרבה מהצעירים עד גיל 20 צורכים את החדשות, הבידור והעדכונים שלהם מהטיקטוק. כבר אין צורך להיכנס ליוטיוב כדי להתעדכן בחדש של נועה קירל, טיקטוק כבר מעדכן אותם. האלגוריתם של טיקטוק הרבה יותר מתוחכם מפייסבוק, אינסטגרם או מכל כלי אחר ברשת. זו הסיבה שאנחנו חייבים לדבר על טיקטוק ועליכם.

אם אתם רוצים להשפיע ולהיות בעניינים, אתם לא יכולים להתעלם יותר מטיקטוק.

אמנם טיקטוק מצריכה אתכם להראות פנים, מה שבדרך כלל חברות ואנשים מעדיפים שלא לעשות, אך מצד שני אתם לא חייבים לרקוד או לעשות שטויות כדי ליצור תוכן טיקטוקי מעניין ומצליח.

למשל, ירעם נתניהו, יוצר שאני אוהב ועוקב אחריו, מתעסק בעיקר בתוכן של הלשון העברית ונוסטלגיה של הטלוויזיה החינוכית. ירעם החליט לפתוח חשבון טיקטוק, ולאחרונה הוא ציין שחגיגה של 6000 עוקבים בטיקטוק. דרך סרטונים נהדרים שהוא יוצר, הוא השיג בצורה אורגנית את כמות העוקבים המכובדת הזו. ממליץ לראות את הסרטונים הנהדרים וללמוד ממנו. ישנם עוד הרבה יוצרים בטיקטוק, שלוקחים נושאים משעממים במחשבה ראשונה, ומלמדים אותם בצורה מעניינת דרך סרטונים.

אם אתם אומרים לעצמכם: "אה, טיקטוק זה לילדים", אז תרשו לומר לכם שטיקטוק כמו כל רשת חברתית אחרת, מתבגרת יחד עם הקהל שלה. אינסטגרם למשל התחילה כאפליקציה לילדים, והיום עיקר המשתמשים שלה נע בין גילאי 25-45. דרך אגב, הקהל שלה גדול יותר משל פייסבוק. גם הקהל של טיקטוק שנע היום סביב גיל 15, יהפוך בעוד 5 שנים לקהל רלוונטי שלכם ותוכלו לטרגט אותם למוצרים והשירותים שלכם. למעשה, כל מי שרוצה להגיע לקהל צעיר – טיקטוק רלוונטית עבורו.

נקודה חשובה נוספת, ב2010 ו2013 שוחחתי עם מנהלים בעלי תקציבים גדולים מאוד, והם טענו שפייסבוק היא פלטפורמה שצריך להשתטות כדי לגייס שם קהל. לדבריהם, פייסבוק הוא לא מקום רציני למי שרוצה קהל רציני. והיום, אין גוף שסופר את עצמו שאין לו דף פייסבוק. זה לקח זמן, אבל מי שהשכיל ועשה את הצעד הזה כשהמחירים היו נמוכים, כשהחשיפה האורגנית הייתה טובה, מודה לעצמו על כך.

אל תטעו שוב. טיקטוק זה הדבר הכי החם. תכנסו לשם, תלמדו מאחרים איך יוצרים שם תוכן מעניין ותעשו את זה למותג שלכם ותראו הרבה טוב מהדבר הזה. בהצלחה עם הטיקטוק, ואם יש לכם שאלות, דברו איתי. להתראות בשריקה הבאה!

רוני ארזי

רוני ארזי

מנכ״ל ומייסד משרוקית

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לניוזלטר של משרוקית ונעדכן אתכם על הפוסט הבא!