כך תיצרו מודעות עם אחוז הקלקה גבוה

מפרסם חכם נמנע מטעויות של אחרים, ומחקה התנהגות מוצלחת של המתחרים שלו.

אז מה יותר טוב מאשר לדעת איזה סוג תמונה כדאי להעלות, ובאילו מילים כדאי להשתמש כדי למשוך יותר תשומת לב של הגולשים למודעות שלכם, מתוך למידה חכמה של אלפי מודעות שפורסמו לקהל הישראלי?

אז המידע הזה סוף סוף נחשף – במקרה ממש, גיליתי עמוד באתר של חברת טאבולה שלא ידעתי על קיומו, ושיש בו ערך מאוד גבוה למפרסמים מכל הסוגים, גדולים כקטנים. העמוד מרכז תובנות בנוגע לתמונות ולטקסטים שקהל מכל העולם (ואפשר לפלח לפי מדינה) צפה בהם והקליק עליהם.

אז הנה חלק מהמידע. קישור לעמוד עם המידע המלא כאן למטה.

אילו תמונות זוכות לאחוז הקלקה גבוה בישראל?

בעלי חיים בתמונה = 83% יותר הקלקה מאשר תמונה ללא בעל חיים

אוכל ושתייה בתמונה = 79% יותר הקלקה מאשר תמונה ללא אוכל ושתייה

בלי טקסט על התמונה = 56% יותר הקלקה מאשר תמונה עם טקסט עליה

תמונה אמיתית = 33% יותר הקלקה מאשר איור

תמונה עם קלוז אפ על פנים = 21% יותר הקלקה מאשר תמונה בזווית רחוקה יותר

תמונה שצולמה בחוץ = 20% יותר הקלקה מאשר תמונה שצולמה בתוך מבנה

תמונה של אשה = 16% יותר הקלקה מאשר תמונה של גבר

תמונה בשחור לבן = 11% יותר הקלקה מאשר תמונה צבעונית

והנתון האחרון שאני לא כ"כ מקבל, ברשותכם:

תמונה ללא בן אדם = 1% יותר מאשר תמונה עם בן אדם

והנה הנתון המעניין אפילו יותר –

אילו מילים זוכות לאחוז הקלקה גבוה בישראל?

להיות, לדעת, עשוי, בעולם, מחפשים, ישראל, הרכב, תאמינו, איך, על, אותך, תופתעו, חדש, להפתיע, אולי, המחיר, ביותר

אילו מילים סובלות מאחוז הקלקה נמוך בישראל?

ביטוח, דרכון, אחת, גם, רק, לך, החולים, שח, אצל, טיפים, יש, עכשיו, מי, לכם, אלף

ניסיתם להשתמש במידע של טאבולה וראיתם הצלחה?

ספרו לי, אשמח מאוד לדעת 🙂

קישור לעמוד הטרנדים המלא של טאבולה:

https://trends.taboola.com/?imageCountry=israel&keywordCountry=israel

רוני ארזי

רוני ארזי

מנכ״ל ומייסד משרוקית

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לניוזלטר של משרוקית ונעדכן אתכם על הפוסט הבא!

עוד באותו עניין

3 שאלות שכדאי לשאול את מי שמנהל לך את דף הפייסבוק

חלק מקוראי הניוזלטר הזה מנהלים דפי פייסבוק רשמיים אישיים בעצמם או באמצעות סוכנות דיגיטל, חלק מנהלים דפים עבור הארגון שבו הם עובדים וחלק מנהלים עבור לקוחות (וחלק סתם סקרנים 😉).
הנה שלוש שאלות שכדאי לשאול על מנת לוודא שאנחנו מבצעים את עבודת ניהול הדף כראוי.

האמת מאחורי מדיניות השקיפות החדשה של אפל

כששואלים את אפל מדוע היא ביצעה את השינוי, התשובה שלה היא שהיא רוצה יותר שקיפות ושליטה של לקוחותיה במידע שלהם. אבל תרשו לי לא לקבל את התשובה הזו כפי שהיא.