איך BBC צמחה מ-4.4 מיליון עוקבים באינסטגרם ל-10 מיליון?

ענקית החדשות BBC הצליחה להגדיל בשנה וחצי האחרונות את קהל העוקבים שלה באינסטגרם מ-4.4 מיליון ל-10 מיליון. מנהלת הסושיאל שלהם, קיארה ריאורדן, מסבירה איך:

1. העלאת סטוריז מהשטח בלי עריכות מקצועיות כמו אלה https://www.instagram.com/stories/highlights/17991252313273392/

2. פרסום 2 מקבצי סטוריז בכל יום באופן קבוע.

מקבץ ראשון בבוקר עם 3 הסיפורים החמים של היום + אפשרות להירשם לקבלת עוד סיפורים באמצעות ניוזלטר.

מקבץ שני בהמשך היום עם הסיפור החם של היום בהרחבה (למשל: כתב מסביר למצלמה את פרטי הסיפור)

ובנוסף לפחות 6 פוסטים בכל יום, עם וידאו או תמונות.

לדברי קיארה, אמנם רוב החדשות מתרחשות באמצע השבוע, אבל בסוף השבוע לגולשים יש יותר זמן לצפות בתוכן ולכן כדאי להשקיע גם בסופי השבוע.

3. שיח עם גולשים. להגיב, לתת לייק, ולתת תחושה שהמותג הוא לא רק שם ולוגו. לתת פרטים נוספים מעבר למה שהפוסט או הסטורי מספרים.

4. שימוש בתגיות, האשטאגים, סקרים, שאלוני ידע סביב נושאים חדשותיים ועוד פיצ'רים של אינסטגרם שמעוררים את הגולש לקחת חלק.

רוני ארזי

רוני ארזי

מנכ״ל ומייסד משרוקית

עוד באותו עניין

לוגו IGTV

IGTV – הטלוויזיה של אינסטגרם

הטלוויזיה של אינסטגרם היא גן העדן לסרטונים שלכם. אם אתם יודעים ורוצים לייצר סרטונים, העלו אותם ל-IGTV ותקבלו חשיפה לקהל חדש, ועוד כמה בונוסים על הדרך. הפרק השביעי בסדרת "אינסטגרם 2020" של רוני ארזי.