איך BBC צמחה מ-4.4 מיליון עוקבים באינסטגרם ל-10 מיליון?

ענקית החדשות BBC הצליחה להגדיל בשנה וחצי האחרונות את קהל העוקבים שלה באינסטגרם מ-4.4 מיליון ל-10 מיליון. מנהלת הסושיאל שלהם, קיארה ריאורדן, מסבירה איך:

1. העלאת סטוריז מהשטח בלי עריכות מקצועיות כמו אלה https://www.instagram.com/stories/highlights/17991252313273392/

2. פרסום 2 מקבצי סטוריז בכל יום באופן קבוע.

מקבץ ראשון בבוקר עם 3 הסיפורים החמים של היום + אפשרות להירשם לקבלת עוד סיפורים באמצעות ניוזלטר.

מקבץ שני בהמשך היום עם הסיפור החם של היום בהרחבה (למשל: כתב מסביר למצלמה את פרטי הסיפור)

ובנוסף לפחות 6 פוסטים בכל יום, עם וידאו או תמונות.

לדברי קיארה, אמנם רוב החדשות מתרחשות באמצע השבוע, אבל בסוף השבוע לגולשים יש יותר זמן לצפות בתוכן ולכן כדאי להשקיע גם בסופי השבוע.

3. שיח עם גולשים. להגיב, לתת לייק, ולתת תחושה שהמותג הוא לא רק שם ולוגו. לתת פרטים נוספים מעבר למה שהפוסט או הסטורי מספרים.

4. שימוש בתגיות, האשטאגים, סקרים, שאלוני ידע סביב נושאים חדשותיים ועוד פיצ'רים של אינסטגרם שמעוררים את הגולש לקחת חלק.

רוני ארזי

רוני ארזי

מנכ״ל ומייסד משרוקית

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לניוזלטר של משרוקית ונעדכן אתכם על הפוסט הבא!

עוד באותו עניין

הטעות הכי נפוצה בקידום ממומן בפייסבוק

את הטעות הזו אני רואה שוב ושוב בקמפיינים קטנים וגדולים, בקידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, והיא נובעת מחוסר ההבנה של מי שמבצע את הקידום הממומן, את המערכת ושיטת העבודה שלה.

כך תניעו גולשים למעורבות

איך בודקים מעורבות? אחד הכלים שפייסבוק נותנת למנהלי דף מאפשר להשוות את ביצועי המעורבות (בעמודה הימנית) של הדף אל מול דפים אחרים. מעורבות היא כל פעולה שגולש עשה לפוסטים בדף – לייק, שיתוף, תגובה, צפייה בסרטון ועוד.

4 טעויות נפוצות בעיצוב לסושיאל

רגע לפני שאתם מעלים את העיצוב למודעה, מיכל מנהלת הסטודיו שלנו הכינה עבורכם כמה טיפים חשובים שממש כדאי שתקראו.